اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

  • ۰
  • ۰
میلگرد چه نوع فلزی است؟ 
معمولاً میلگرد استاندارد از فولاد کربنی بازیافتی و نرم شده است. در واقع انواع فولادهای مختلفی وجود دارد که بر اساس کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند. ... به طور کلی روشی که میلگرد کنترل می شود به دلیل خواص مکانیکی آن است - به ویژه مقاومت تسلیم.
 
میلگرد برای چه مواردی استفاده می شود؟
 میلگرد آرماتور یا میلگرد، میلگرد فولادی رایجی است که نورد گرم می شود و در صنعت ساختمان به ویژه برای تقویت بتن کاربرد فراوانی دارد. میلگرد فولادی بیشتر به عنوان یک وسیله کششی برای تقویت بتن و سایر سازه های بنایی برای کمک به نگه داشتن بتن در حالت فشرده استفاده می شود.
میلگردهای فولادی به طور منظم به عنوان یک ابزار کششی برای استحکام بخشی بتن و سایر سازه های کاری برای نگه داشتن بتن در حالت فشرده استفاده می شود. میلگرد شکل کوتاه میلگرد تقویت کننده است. همچنین به عنوان فولاد تقویت کننده یا فولاد تقویت کننده شناخته می شود.
 
ساخت بتنی
میلگرد یک میلگرد فولادی است که در ساخت و ساز بتن استفاده می شود. با افزودن این میله های فولادی تقویت کننده، بتن مسلح ایجاد می کنید. چه پروژه شما شامل دال های کف، دیوارها یا ستون ها باشد، میلگرد کمک می کند تا ترک هایی که ایجاد می شوند از فروپاشی پروژه جلوگیری کنند.
 
چرا میلگرد را در بتن می گذارند؟
بتن تحت فشار قوی است، اما مقاومت کششی ضعیفی دارد. میلگرد استحکام کششی سازه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. سطح میلگرد اغلب با دنده ها، گیره ها یا فرورفتگی ها "تغییر شکل" می شود تا پیوند بهتری با بتن ایجاد کند و خطر لغزش را کاهش دهد.
 
میلگرد قوی تر یا فولاد ؟
فولاد تقویت شده یا میلگرد فولادی از بسیاری جهات بهتر از فولاد است. با توجه به عناصر اضافی موجود در آن، کارهای زیادی می تواند انجام دهد و تحمل کند که در مقایسه با فولاد بهتر است. ... در مقایسه با بسیاری از فلزات دیگر و همچنین فولاد معمولی، فولاد تقویت شده دارای مقاومت خمشی بالاتری است.

 

شما عزیزان میتوانید برای خرید مصالح ساختمانی به سایت آهن طهران مراجعه نمایید:

قیمت تیرآهن
قیمت میلگرد
قیمت ورق سیاه
قیمت ورق روغنی
قیمت پروفیل 
قیمت نبشی 
قیمت ناودانی
قیمت ورق استیل
قیمت تیرچه کرومیت

قیمت میلگرد حرارتی

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • bazare ahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی