اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

اطلاعات کامل درمورد آهن

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میلگرد در دو نوع کلاف و شاخه تولید می شود. میلگرد های کلاف به صورت کلاف به هم پیچیده هستند. کلاف ها معمولا در سایزهای پایین تولید می شوند که نرم تر و انعطاف پذیر تر هستند ولی حداکثر تا سایز 12 و 14، به صورت سفارشی در کارخانه تولید می شوند و گاهاً در بازار نیز موجود می باشند.میلگرد های کلاف در دو نوع کلاف آجدار و کلاف ساده در بازار موجود می باشند. میلگردهای سایز 5 تا 6.5 فقط به صورت کلاف تولید می شوند ولی میلگردهای 6.5 تا 12 به دو حالت کلاف و شاخه تولید و عرضه می شوند.

به طور کلی سایز میلگردها در دسته های زیر قرار می گیرد:

میلگرد ۵٫۵ کلاف ساده RST34

میلگرد ۶٫۵ کلاف ساده RST34

میلگرد ۸ کلاف ساده RST34

میلگرد ۱۰ کلاف ساده RST34

سایزهای پایین کلاف شامل 5.5 تا 8 را اصطلاحاَ سیم مفتول می گویند. میلگردهای کلاف در دو نوع آجدار و ساده تولید می شوند. میلگرد کلاف معمولا در صنایع پایین دستی مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد در سایز 5.5 و 6.5 فقط به صورت کلاف و ساده موجود می باشد.

میلگردهای آجدار در دو حالت A2 - A3 تولید می شوند.

 

 یرشکاری ورق

عرشه فولادی

تیرچه کرومیت

ورق استیل

گل نرده و شاخ گوزنی

  • bazare ahan
  • ۰
  • ۰

ورق استیل بر پایه آهن تولید می شود با این تفاوت که بسیار عناصر متغیر در ساخت آن استفاده می شود و همین عناصر موجب می شود تا میزان مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری، استحکام و … افزایش یابد.
یکی از عناصر مهم موجود در ورق های استیل، منگنز می باشد. منگنز سرعت خنک شدن بحرانی را کاهش می دهد به همین خاطر نقطه تسلیم و استحکام نهایی افزایش پیدا می کند. وجود منگنز موجب افزایش قابلیت های آهنگری و جوشکاری می شود  و به شدت سختی فولادها را افزایش می دهد . منگنز به دلیل ساختار اتمی از ترکیب شدن گوگرد با آهن جلوگیری می کند.
ورق استیل ۳۰۴ یا همان ورق زنگ نزن ۳۰۴ که در استاندارد DIN آلمان با نام فولاد ۱٫۴۳۰۱ معروف است، از دسته فولادهای آلیاژی استنلس استیل یا زنگ نزن بوده که با مشخصه X5CrNi18-10 نیز در میان فولادها معروف می باشد.
همچنین این فولاد به علت دارا نبودن خواص مغناطیسی با نام ورق استیل نگیر ۳۰۴ در بازار آهن و در میان فروشندگان فولاد نام برده می شود. ورق ضد زنگ ۳۰۴ در تمامی اشکال ورق ، میله، رول ، لوله و… تولید می شود و به مصرف می رسد.
ورق زنگ نزن ۳۰۴ یا استیل ۳۰۴ را شاید بتوان پر کاربرد ترین نوع فولاد زنگ نزن در بین ورق های استنلس استیل به حساب آورد. این ورق به علت دارا بودن درصد کمی از کربن در ترکیب شیمیایی خود، دارای قابلیت بالای فرم دهی و جوشکاری و همچنین سخت کاری در عملیات حرارتی می باشد.

برخی از خدمات فروشگاه اینترنتی آهن طهران به شرح زیر است :

قیمت کلاف ساده

برشکاری ورق

خرید رابیتس

خرید ناودانی

خرید نبشی

خرید نبشی

خرید تیرآهن

تیرچه کرومیت

  • bazare ahan
  • ۰
  • ۰

سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می کنند. کرومیت در سازه های فولادی اجرا می شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا برخوردار است. سقف کرومیت در مقایسه با سایر سقف ها از مزایای بسیار بیشتری برخوردار هستند که از این رو از آن در سازه های مختلف استفاده می شود. با استفاده از تیرچه های کرومیت می توان چندین سقف را به طور همزمان بتن ریزی کرد و این کار از نظر اقتصادی بسیار بصرفه بوده است. تیرچه کرومیت دارای حالتی ایستاده هستند و نیازی به شمع بندی در زیر سقف ندارند. این تیرچه ها به گونه ای طراحی شده اند که به تنهایی می توانند وزن بتن و قالب ها را تحمل کنند، از این رو پس از بتن ریزی، تیرچه های فولادی با بتن ترکیب و یکپارچه شده و بارهای وارد شده به سقف را تحمل می کند. در کل این تیرچه ها از قابلیت تحمل بار قبل از گیرش بتن و پس از آن برخوردار هستند و می توانند تمام بارهای زنده و مرده را تحمل کنند.

برشکاری ورق

خرید قوطی و پروفیل

خرید میلگرد

قیمت کلاف ساده
 

  • bazare ahan
  • ۰
  • ۰

برشکاری ورق یا قیچی کاری یکی از عملیات مهم برشکاری مکانیکی محسوب می شود؛ که به وسیله قیچی می توان ورقهای فلزی (آهن) ، شمش ها ، همچنین میله ها را برش داد. برشکاری بوسیله ی قیچی همانند برشکاری با قلم است با این فرق که در قیچی کاری تیغه های که در دو طرف قطعه قرار گرفته است به وسیله ی نیروی دست یا ماشین از کنار هم عبور کرده و برش صورت می گیرد.

برشکاری گرم
برشکاری دیسکی آتشی
برشکاری پلاسما
برشکاری لیزری
برشکاری سرد
برشکاری واتر جت
برشکاری دستی
برشکاری ورق

شما عزیزان می توانید با مراحعه به سایت آهن طهران از دیگر خدمات این شرکت آشنا شوید :

تیرچه کرومیت

قیمت کلاف ساده

خرید تیرآهن

  • bazare ahan